woensdag 3 mei 2017

Gehaakte bloemen

Ik haakte deze vrolijke hippe bloemetjes naar het patroon van byClaire (ooit gekregen via een workshop). Iedere keer dat ik ernaar kijk word ik er weer gelukkig van :-) Met het gele vaasje van de Hema komen de bloemetjes helemaal tot hun recht.



Hip & landelijk
Ik houd ervan mijn huis te stylen en daarin een combinatie te vinden tussen hip & landelijk. Zo ook deze hertenkop uit Duitsland in mijn keuken die mooi afsteekt tegen de Elephant grey getinte gestucte muur. Mijn 'home styling partner in crime' is mijn vriend die een geweldig oog heeft voor de juiste sfeer (schemerlampen in de juiste hoek, schilderijtjes op de juiste hoogte zodat het geen balzaal wordt, gezellige knusse hoekjes zoals een apart thee/haak hoekje in mijn woonkamer of een zojuist gescoorde Oostenrijkse hoekbank voor in de keuken). En niet onbelangrijk, hij kan alles zelf! En ja... dat weegt zeker op tegen slingerende sokken op de badkamer en tafels waar geen doekje overheen is gehaald!



Waarom haken en bloggen?
Ik zat onlangs te dagdromen over mijn hobby's... Haken, handletteren, bloggen... Wat is het nu precies, dat mij zoveel voldoening geeft? Ik kwam achter het volgende: Haken op zich werkt voor mij heel ontspannend en geestverrijkend.. Daarnaast wordt ik heel gelukkig van het creeëren van vrolijke dingen die een glimlach op mijn gezicht bezorgen. En tot slot vind ik het leuk om anderen daarmee te inspireren. Vandaar ook de fijne combinatie 'haken en bloggen'. Met deze wetenschap in gedachten heb ik besloten mijn blog verder te gaan professionaliseren (de domeinnaam hipmethaken.nl heb ik al 2,5 jaar gereserveerd :-)) en een fotoshoot te gaan doen voor mooie visuals en content. Nu eerst een planning maken en doelen op papier zetten. To be continued...



Deze bloem heb ik speciaal voor een zakelijke partner/collega gehaakt, waar ik jullie binnenkort meer van zal laten zien! Het wordt een gaaf 'blurring' project waar handlettering & haken samenkomen! Wordt vervolgd...


Nog één laatste foto...



#Home #Styling #Crochet #Happiness

4 opmerkingen: