donderdag 11 december 2014

Haakworkshop een feit

Gisterenavond was het dan zover
Elf dames van Breiclub 2.0 op bezoek voor een beginnershaakworkshop (mijn eerste!) Spannend en leuk! Project: Granny squares haken!



Ik was enorm blij dat er een aantal haaksters onder ons waren, want zonder hen had ik het niet gered! Super dat iedereen elkaar zo kon helpen.



De garen heb ik met dank aan Corrie Verhaar kunnen uitkiezen in haar winkel in Warmond. Hippe en gezellige kleurtjes!



Leren haken, daar heb je even geduld voor nodig. Het is zó abracadabra in het begin... Het was dan ook erg leuk om te zien hoe fanatiek de beginners te werk gingen. Overigens is het uitleggen van haaksteken ook niet gemakkelijk... #oefeningbaartkunst?


De tafel was vrolijk bedekt met kaarsen, 'voorbeeld granny square lapjes' en inspiratie sheets.


Pakketjes met bolletjes wol had ik vooraf ingepakt!


De kussentjes en dekentjes in wording...




Dames bedankt voor de gezelligheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten