dinsdag 30 september 2014

Cowboy Baby Laarsjes

Baby spulletjes haken!
Ik kan wel zeggen dat ik nog steeds in mijn beginners-haak-fase zit. Geen patronen kunnen lezen, maar wel YouTube filmpjes kunnen nadoen (humor)! Zo kwam ik ook terecht op de Cowboy Baby Boots van
HappyBerry Crochet. In één woord g-e-w-e-l-d-i-g. Ijverig ging ik aan de slag met de laarsjes, maar niet zonder slag of stoot. Na 3 keer opnieuw beginnen, zat de vaart er eindelijk in en kwam ik tot dit resultaat (zie foto). Stoere baby cowboy laarzen met hippe kleuren.





Dol op cadeautjes geven
De laarsjes hebben een paar dagen in mijn woonkamer gestaan. Ik mocht ze niet cadeau doen van partnerlief want ze waren dit keer toch wel bestemd voor ons eigen prinsesje in wording. Toch kon ik het niet laten en heb ik ze samen met een schattig mutsje in dezelfde stijl cadeau gegeven aan een zwangere vriendin.

Inpakplezier!
Ook inpakken is een mini-hobby van mij (zie foto)! Het geeft net even een persoonlijk tintje en ik heb er vooral zelf heel veel lol in! De ontvanger was er reuze blij mee en zelfs haakfanaat oma gaf te kennen dat ze misschien maar eens op les bij mij moest. Lang leve YouTube ;-).

Materialen en bron
Met dank aan HappyBerry Crochet's cowboy baby boots tutorial (in het Engels). De gebruikte wol (4-5) is van Zeeman en ik heb de laarsjes gehaakt met haaknaald nr. 4.

1 opmerking:

  1. Wat gaaf die cowboy laarsjes. Nu je deze hebt weggegeven moet je maar nieuwe voor jezelf maken.

    BeantwoordenVerwijderen